NPS - Näin Palvelemme Sinua

23.11.2018

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme tehtävä on luoda asiakkaillemme erinomaisia palvelukokemuksia. Meille on tärkeää tietää, miten asiakkaamme kokevat palvelumme, ja siksi käytämme erilaisia mittareita asian selvittämiseen. Asiakaskokemuksen mittaaminen perinteisen asiakaskyselyn avulla on vaikeaa ja pitkäkestoistakin. Ensin tehdään kysely, analysoidaan tulokset ja lopulta saadaan selville, että miten menikään muutamia kuukausia sitten. 

Onneksi käytettävissä on kuitenkin myös uudenlaisia, nopeampia ja tehokkaampia mittareita, kuten NPS (Net Promoter Score) ja CSAT (Customer Satisfaction Score). NPS- ja CSAT-mittarit ovat kansainvälisiä mittareita ja käytössä eri toimialoilla ympäri maailman. Nämä kaksi mittaria tukevat toisiaan ja kertovat meille, missä voimme entisestään parantaa toimintaamme.

Asiakkaan kokemus saamastaan palvelusta on meille tärkeä indikaattori. Selvitämme asiakaskokemusta tekstiviestikyselyn avulla. Haluamme tietää, miten asiakas koki meiltä saamansa palvelun laadun ja, kuinka halukas hän olisi myös suosittelemaan meitä.

Arvostamme palautettasi ja haluamme onnistua kanssasi

Asiakkaan vastaus antaa suoran palautteen asiakaspalvelijalle hänen tekemästään työstä. Siksipä näitä tuloksia odotetaan ainakin meidän asiakaspalvelussa. Kuinka moni työelämässä oleva voi sanoa saavansa suoraa ja rehellistä palautetta suoraan asiakkaalta? Palaute tekee työn mielekkääksi. Asiakkaan kiitos ja kritiikki auttavat meitä kehittymään, tulemaan paremmiksi omassa työssämme. Lämpimät kiitokset ja kehut säilyvät asiakaspalvelijan mielessä pitkään.

Me voimme sanoa olevamme omista NPS ja CSAT tuloksistamme ylpeitä. Olemme onnistuneet asiakaspalvelussamme ja sillä tiellä haluamme edelleen jatkaa: onnistua yhdessä asiakkaiden kanssa. Meille on tärkeää, että asiakkaamme vastaavat kyselyymme. Kun siis otat yhteyttä asiakaspalveluumme ja saat tämän jälkeen tekstiviestitse kaksi kysymystä, vastaathan niihin antamalla arvosanan ja vaikka kertomalla, missä onnistuimme ja missä voisimme vielä kehittyä. Näin autat meitä kehittymään toimialan parhaaksi asiakaspalveluksi. Kiitos vastauksistasi!

Kaisa Vuori
Palveluvastaava
Kymenlaakson Sähkö

Kirjoita kommentti

Ole hyvä, täytä puuttuva tieto.
Ole hyvä, täytä puuttuva tieto.
Ole hyvä, täytä puuttuva tieto.

Roskakommenttien estämiseksi, syötä kirjaimet oheiseen kenttään.