Siirry sisältöön
Hae sivustolta

Maksujen valvonta ja perintä

Kymenlaakson Sähkön erääntyneiden sähkölaskujen maksukehotuksista ja perinnästä vastaa perintätoimisto Sergel Oy. Jos saat perintätoimistolta kirjeen, ota heihin yhteyttä keskustellaksesi erääntyneiden laskujen maksuaikataulusta.

Asiakaspalvelun yhteystiedot Kymenlaakson Sähkön asiakkaille

  • Sergel Oy, PL 401, 15101 Lahti
  • Puh. 0200 13113 (paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu)
  • Fax 02040 42887
  • Sähköposti asiakaspalvelu@sergel.com
  • Palveluajat ma–pe klo 8.00–18.00
  • Internet: www.sergel.fi -> Sergel omat sivut -palvelu
  • Tilinumero: FI27 5000 0120 2366 73 (Pohjola Pankki)

Velallisasiakkaiden itsepalvelukanavat

Puheautomaatti

Puheautomaatti numerossa 0200 13113 palvelee 24h.

  • Mahdollisuus tehdä maksusopimus henkilökohtaista asiakaspalvelua edullisemmin tai siirtää maksupäivää max 30 päivää.
  • Palvelun käyttämiseen tarvitaan henkilötunnus ja asianumero, joka löytyy Sergelin kirjeistä.
  • Puheautomaatti antaa toimintaohjeet ja puhelun jälkeen asiakas saa maksutiedot matkapuhelimeensa tekstiviestillä ja maksusopimus kirjautuu automaattisesti perintäjärjestelmäämme.

Omat sivut -palvelu

  • Omat sivut -palvelu www.sergel.fi
  • Omille sivuille kirjaudutaan henkilötunnuksella ja asianumerolla, joka löytyy Sergelin kirjeistä
  • Mahdollisuus tehdä maksusopimus henkilökohtaista asiakaspalvelua edullisemmin, sekä maksupäivän siirto
  • Mahdollisuus mm. myös
    • Ilmoittaa maksusuoritus
    • Nähdä yhteenveto veloista
    • Tarkistaa maksusuoritus
    • Tarkistaa velkatilanne

© Kymenlaakson Sähkö Oy | Kymenlaakson Sähköverkko Oy | Yhdystie 7, PL 9, 47201 Elimäki