Asiakaspalvelupiste Loviisassa lopettaa toimintansa heinäkuun lopussa

28.05.2018

Kymenlaakson Sähkön asiakaspalvelupiste Loviisassa lopettaa toimintansa tiistaina 31.7.2018. Käyntiasiakkaiden määrä asiakaspalvelupisteessä on viime vuosina vähentynyt, kun puheluiden ja sähköisten asiakaspalvelukanavien rooli ja käyttö on kasvanut. Kymenlaakson Sähköllä on noin 100 000 asiakaskontaktia vuosittain, mistä käyntiasiakkaiden osuus Loviisassa on noin prosentti. Kehitämme puhelin- ja sähköisiä palveluja edelleen ja tavoitteenamme on, että asiakkaiden palvelut hoidetaan entistä nopeammin ja tehokkaammin.

Loviisan palvelupisteen asiakkaille lähin asiakaspalvelupiste sijaitsee jatkossa Kotkassa. Asiakkaita palvellaan edelleen myös ruotsin kielellä sekä puhelimitse että Kotkan asiakaspalvelupisteessä. Loviisan palvelupisteen sulkeutumiseen liittyvien järjestelyiden vuoksi toimipiste voi olla ajoittain kiinni kesäkuun aikana.

Asiakaspalvelupisteen järjestelyt eivät aiheuta irtisanomisia Kymenlaakson Sähkössä.

Lisätietoja

Olli Laitinen, liiketoimintajohtaja, energia, olli.laitinen@ksoy.fi, puh. 040 652 8582