Siirry sisältöön
Hae sivustolta

Sähkön myyntisopimusten asiakaspalvelu siirtyy Väreelle 1.3.2024

Julkaistu 29.2.2024

KSOY:n kuluttaja- ja pienyrittäjäasiakkaiden myyntisopimukset ovat siirtyneet Väreelle. Väre hoitaa 1.3.2024 lähtien myös myyntisopimuksiin liittyvän asiakaspalvelun. Verkkopalveluasiakkaidemme palvelut eivät muutu, ja KSOY:n asiakaspalvelu palvelee sähkön verkkopalvelun asioissa arkisin klo 8–17.

Entiset myyntiasiakkaamme saavat KSOY:ltä vielä loppulaskun sähkön myynnistä maaliskuussa. Jos asiakkaalla on tähän laskuun liittyen kysyttävää, siitä voi olla yhteydessä KSOY:n asiakaspalveluun.

Entiset myyntiasiakkaamme saavat sähkön myynnin laskun 1.4.1024 lähtien Väreeltä ja sähkön siirron laskun omalta verkkopalveluyhtiöltä. Jos asiakas sai aiemmin KSOY:ltä yhden laskun, jossa oli laskutettuna sekä myynti että siirto, jatkossa asiakas saa kaksi erillistä laskua.

Muutokset eivät vaadi asiakkailta mitään toimenpiteitä.

Väreen asiakaspalvelu

Väre palvelee sähkön myyntiasiakkaita useilla eri kanavilla. Väreen asiakaspalvelun tavoittaa puhelimitse arkisin klo 8–16 ja lauantaisin klo 10–16 numerosta 03 777 3131 (pvm/mpm). Muut asiakaspalvelukanavat löytyvät Väreen verkkosivulta: www.vare.fi/asiakaspalvelu.

Verkkopalveluasiakkaidemme palvelut eivät muutu, KSOY:n asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8–17

Verkkopalveluasiakkaidemme eli sähkön siirron asiakkaidemme palvelut eivät muutu, ja sähkön verkkopalvelun eli siirron asiakkaidemme lasku tulee KSOY:ltä.

KSOY:llä on jatkossakin laajalla toiminta-alueella yli 100 000 asiakasta, joille toimitamme sähköä. Olemme edelleen kotimainen, paikallinen ja luotettava puhtaan sähkön toimittaja.

KSOY:n asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8–17 kaikissa sähkön verkkopalveluun liittyvissä asioissa. Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 05 7780 500. Verkkosivuiltamme ksoy.fi löydät kattavasti tietoa, ohjeita ja ajankohtaista asiaa.

© Kymenlaakson Sähkö Oy | Kymenlaakson Sähköverkko Oy | Yhdystie 7, PL 9, 47201 Elimäki