Asiakaspalvelu

Palvelemme sinua kaikissa sähkösopimukseen liittyvissä asioissa. Voit hoitaa sähköasioitasi haluamallasi kanavalla: Online-palvelussa, soittamalla asiakaspalveluumme, chatissä tai lähettämällä meille yhteydenottopyynnön tai sähköpostin.

Palvelukanavat

  • Online-palvelumme on käytössäsi mihin kellonaikaan tahansa. Voit mm. tehdä muuttoilmoituksen, hoitaa sopimusasioitasi tai tarkastella sähkönkulutustasi kirjautumalla palveluun. Siirry Online-palveluun tästä.
  • Voit soittaa asiakaspalveluumme arkisin klo 8–17 puh. 05 7780 500
  • KSOY Chat palvelee sinua verkkosivuillamme arkisin klo 8-20 ja lauantaisin klo 10-16. Muina aikoina voit jättää chatin kautta soittopyynnön.
  • Voit jättää yhteydenottopyynnön verkkosivuiltamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella. Siirry lomakkeelle tästä.
  • Toimipisteemme Kotkassa (Kotkantie 2, 48100 Kotka) ja Elimäellä (Yhdystie 7, 47200 Elimäki) ovat toistaiseksi suljettuja käyntiasiakkailta 2.11. alkaen koronavirustilanteen takia.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Seuraa KSOY:tä somessa!

Seuraa sosiaalisen median kanaviamme, niin kuulet ensimmäisenä ajankohtaisista kampanjoista, tapahtumista ja uutisista!

Facebook (aukeaa uuteen ikkunaan)

Instagram (aukeaa uuteen ikkunaan)

Twitter (aukeaa uuteen ikkunaan)

LinkedIn (aukeaa uuteen ikkunaan)

Youtube (aukeaa uuteen ikkunaan)