Miten voimme palvella Sinua?

22.08.2019

Yhtenä hyvän asiakaspalvelun tunnusmerkkinä on monikanavaisuus. Kun palvelukanavia on useita, on entistä todennäköisempää, että jokaiselle asiakkaalle löytyy sopiva tapa ottaa yhteyttä. Me lisäsimme omaan kanavavalikoimaamme chatin tämän vuoden toukokuussa. 

Asiakkaat ovat ottaneet chat-palvelumme hyvin vastaan. Erityistä kiitosta ovat saaneet puhelinpalvelua laajemmat aukioloajat. Kun puhelinpalvelumme on auki arkisin klo 8-17, chat-neuvojamme päivystävät arkisin 8-20 ja lauantaina 10-16. 

Puhelinpalvelu pitää kuitenkin pintansa vuodesta toiseen suosituimpana palvelukanavanamme. Tähän ei vähään aikaan ole muutosta näkyvissä, sillä pelkästään asiakaspalveluun tulee vuosittain puheluita yli 60 000. Puhelin onkin ylivertainen yhteydenottoväline silloin, kun puhutaan henkilökohtaisesta, kokonaisvaltaisesta palvelusta. 

Toisaalta silloin, kun asioita pitää pystyä hoitamaan ympäri vuorokauden, online-palvelumme on oikea valinta. Palvelu on avoinna 24/7 ja sen avulla asiakas voi mm. perehtyä omiin sähkönkäyttöraportteihinsa ja vertailla eri sähkösopimuksia. Myös muuttoilmoituksen voi tehdä kätevästi onlinessa. 

Meitä voi toki lähestyä myös lähettämällä sähköpostia nettisivuiltamme löytyvällä yhteydenottolomakkeella. Uutena kanavana asiakkaamme ovat löytäneet Facebookin, jonka kautta tulee viikoittain viestejä. Nämä kanavat eivät sovellu esimerkiksi sähkönjakelun häiriöilmoituksiin, joissa pitää reagoida nopeasti, mutta normaalit kyselyt hoituvat mainiosti.  

Asiakaspalvelumme palvelukanavat on rakennettu nimenomaan valinnanvapaus mielessä – tunnistaen, että eri tilanteisiin sopivat erilaiset yhteydenottotavat. Yhteistä kaikille kanavillemme on kuitenkin se, että haluamme palvella asiakasta mahdollisimman kattavasti. Kun selvitämme tarpeet ja toiveet kunnolla, voimme tarjota asiakkaillemme ensiluokkaista palvelua. 

Kaikessa asiakaspalvelussamme, kanavasta riippumatta, on jo lähtökohtana ottaa huomioon asiakas ja auttaa kohti nopeaa ratkaisua. Kuunteleminen on tässä avainsijalla, mutta ystävällisyys ja hyvä ammattitaito ovat meidän asiakaspalvelumme tunnusmerkkejä. 

Asiakaspalvelumme toimii sloganimme mukaisesti: Sinun ei tarvitse olla energia-alan asiantuntija, riittää että sähköyhtiösi on. 

Minna_Vuorinen

Minna Vuorinen
myyntipäällikkö
KSOY

Kirjoita kommentti

Ole hyvä, täytä puuttuva tieto.
Ole hyvä, täytä puuttuva tieto.
Ole hyvä, täytä puuttuva tieto.

Roskakommenttien estämiseksi, syötä kirjaimet oheiseen kenttään.