Virtapiiri-blogissa nyt: Palveluksessasi!

28.07.2016

Kymenlaakson Sähkön palveluvastaava Kaisa Vuori pohtii blogikirjoituksessaan asiakaspalvelun muutoksia 80-luvulta tähän päivään. Neljässä vuosikymmenessä asiakaspalvelu on muuttunut virka-aikojen virastoasioinnista monikanavaiseksi, 24/7 avoinna olevaksi palveluksi. Ihmiset arvostavat erilaisia asioita ja hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa yhdelle yhtä, toiselle toista. Keskiössä ovat edelleen ihminen ja vuorovaikutus, mutta tänä päivänä entistä tärkeämpiä ovat myös erilaiset palvelukanavat, joista asiakas voi valita mieluisensa.

Lue Kaisan blogikirjoitus >>>

Virtapiiri-blogiin >>>

blogitunnus

Virtapiiri –blogi valottaa taustoja ja ottaa kantaa energiaan liittyviin asioihin. Blogi tarkastelee alaa ja arjen ilmiöitä monipuolisesti ja puhuttelevasti eri näkökulmista. Kirjoittajina toimivat etupäässä Kymenlaakson Sähkön ja Kymenlaakson Sähköverkon asiantuntijat. Mitä energia-alalla tapahtuu, mitä ratkaisut tarkoittavat kuluttajan ja kansalaisen näkökulmasta? Miltä näyttää energian tulevaisuus, mistä sähkö tulevaisuudessa tulee? Seuraa blogia, niin tiedät.