Siirry sisältöön
Hae sivustolta

Online-palvelumme on uudistunut ja kirjautuminen tapahtuu nyt vahvalla tunnistautumisella

Julkaistu 22.3.2021

Tietojärjestelmäuudistuksen yhteydessä myös Online-palvelu on uudistunut.

Kirjautuminen tehdään nyt joko pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Käyttäjätunnusta ja salasanaa ei enää tarvita. Muutos vahvistaa käyttäjien tietoturvaa.

Kaikki sopimuksen osapuolet pääsevät kirjautumaan asiakastietoihin omilla pankkitunnuksillaan tai mobiilivarmenteella, jos sopimus on useamman kuin yhden henkilön nimellä.

Online-palveluun pääset tutusta paikasta: verkkosivujemme oikeasta yläkulmasta. Jos sinulla on omilla laitteillasi tallennettuna kirjanmerkki Online-palvelusta, päivitä osoitteeksi online.ksoy.fi

Online-palvelun toiminallisuudet

Olemme julkaisseet kattavan ohjeistuksen Online-palvelusta ja voit tutustua siihen osoitteessa www.ksoy.fi/online-ohje

Online palvelussamme voit

  • muokata yhteystietojasi,
  • asettaa häiriötiedotteen,
  • katsoa sopimustietojasi,
  • hyväksyä sähkötarjouksia,
  • tehdä uuden sähkösopimuksen,
  • ilmoittaa poismuutosta,
  • seurata sähkönkulutusta ja kustannuksia,
  • katsoa laskuja ja niiden suorituksia sekä
  • jättää yhteydenottopyynnön.

Oletko valtuutettu edustaja?

Edustatko valtuutuksella esimerkiksi yritystä, yhteisöä tai yksityishenkilöä? Pääset katsomaan ja hoitamaan edustamasi osapuolen asioita, kun olemme päivittäneet valtuutuksesi asiakastietoihin. Otathan yhteyttä asiakaspalvelumme asiakastietojen päivittämiseksi. Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 05 7780 500 ma–pe klo 8–17.

Asiakaspalvelumme auttaa

Asiakaspalvelumme auttaa mielellään myös kaikissa Online-palveluun liittyvissä asioissa. Tavoitat meidät parhaiten puhelimitse ma–pe klo 8–17 numerosta 05 7780 500.

© Kymenlaakson Sähkö Oy | Kymenlaakson Sähköverkko Oy | Yhdystie 7, PL 9, 47201 Elimäki